Читање и књижевност за младе
Elisabeth Rose Gruner, Constructing the Adolescent Reader in Contemporary Young Adult Fiction, London: Palgrave Macmillan UK, 2019, 192 pp.
Сажетак
Имајући у виду језик кризе који обележава говор о читалачким навикама младих данас, али и све већу популарност књижевности за младе (YА), Елизабет Роуз Грунер (Elisabeth Rose Gruner) у студији Конструисање адолесцентског читаоца у савременој књижевности за младе (Constructing the Adolescent Reader in Contemporary Young Adult Fiction) настоји да одговори на нека од кључних питања која се тичу теме читања. На питања о функцији читања, његовој вредности и разлозима због којих га је потребно промовисати, ауторка одговара анализирајући романе који тематизују читање у жанру књижевности за младе, намењеном специфично овој групи.
[...]

Овај рад је под Creative Commons Aуторство-Nекомерцијално-Без прераде 4.0 Интернационална лиценца.
Аутори који објављују у часопису сагласни су са следећим условима:
- Аутори задржавају своја ауторска права и додељују часопису ексклузивно право првог објављивања научног рада који је истовремено лиценциран под Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0), што омогућава другима да деле ту интелектуалну својину искључиво у научноистраживачке сврхе уз одговарајуће цитирање на аутора и часопис.
- Аутори имају права да деле своје радове у одговарајућим институционалним репозиторијумима, као и да их накнадно објављују прерађене и уз дораду, али уз обавезну потврду Књижевне историје и напомену о првом објављивању у овом часопису.
- Ауторима је дозвољено, чак се и подстичу да деле радове вирално (нпр. на друштвеним мрежама попут ResearchGate или Academia), што може довести до продуктивне размене научних информација, као и до веће видљивости и цититираности аутора и часописа. (Погледајте The Effect of Open Access).